Silnik: 1.8L Rzędowa-4 / Moc: 460 KM / Moment obrotowy: 361 ft-lbs / Napęd: 4WD / 0-60 mph: 4,5 s / Znani kierowcy: Ari Vatanen, Timo Salonen, Juha Kankkunen We wczesnych latach 80. rajdy miały znacznie inne tempo niż obecnie. W 1983 r. Utworzono nową kategorię o nazwie Grupa B, która była przeznaczona dla producentów do wykazania się umiejętnościami inżynieryjnymi z kilkoma zasadami lub ograniczeniami specyfikacji projektowych. Takie środowisko rozprzestrzeniło wielu konkurentów o mocy 500+ KM, co było znacznie szybsze niż nawet współczesne samochody WRC. Największym wymogiem homologacji Grupy B była produkcja 200 egzemplarzy drogowych. Wersje „Evolution” wymagały tylko dwudziestu samochodów do tego samego. Wkrótce osiągi i prędkość gwałtownie wzrosły, a do utrzymania bolidów na torze konieczne będą dopracowane rozwiązania aerodynamiczne. Pod kierownictwem Jeana Todta, nowym królem skoczni został Peugeot 205 T16. Po udanym sezonie wprowadzającym Peugeot zdobył tytuł producentów w 1985 i 1986 roku. Wśród konkurencji znalazły się Lancia Delta S4, Ford RS200, Austin-Metro 6R4 i Audi Quattro S1. Wyścigi grupy B dobiegły końca w 1986 roku po niefortunnym wypadku z udziałem Lancii Delta S4. Niestety, główny kierowca Lancii, Henri Toivonen i jego pilot, Sergio Cresto, zginęli podczas wyścigu z dużą prędkością. Po rozwiązaniu Grupy B, Peugeot wykorzystał większość zdobytego doświadczenia przy opracowywaniu 205 T16 na Rajd Paryż-Dakar.