Silnik: 2.0L Inline-4 / Moc: 295 KM / Moment obrotowy: 339 ft-lbs / Napęd: AWD / 0-60 mph: 4,3 s / Znani kierowcy: Carlos Sainz, Juha Kankkunen, Didier Auriol Grupa A Toyota Celica GT-Four WRC ST185 zadebiutowała w zawodach podczas pierwszej rundy serii Rajdowych Mistrzostw Świata 1992 w Monte Carlo, gdzie zaczęła pisać historię, która odniosłaby jeszcze większe sukcesy niż jej znakomity poprzednik, ST165. W sezonie 1992 kampanię Toyoty prowadził Carlos Sainz, który współpracował z Luisem Moyą, który odniósł cztery zwycięstwa i sięgnął po swój drugi tytuł mistrza świata w WRC. W mistrzostwach producentów Toyota zajęła drugie miejsce, co jest obiecującym wynikiem, który dał nadzieję na jeszcze lepsze wyniki w nadchodzącym roku. ST185 wszedł w 1993 r. Z nową barwą, zielono-czerwoną kolorystyką korporacji głównego sponsora, firmy Castrol, która stała się jednym z najbardziej charakterystycznych obrazów rajdowych. Na pokładzie pojawił się także potrójny mistrz świata Juha Kankkunen oraz francuski as Didier Auriol. Zdobywając szóste zwycięstwo w sezonie 1993 w Rajdzie Australii, Toyota w końcu spełniła swoją wieloletnią ambicję zdobycia mistrzostwa producentów WRC. W żaden sposób nie zmniejszyło to determinacji zespołu do osiągnięcia jeszcze większego sukcesu; nowy system kontroli trakcji został przetestowany podczas Rajdu 1000 Jezior, demonstrując zaangażowanie Toyoty w ciągły rozwój technologii. Kankkunen zgromadził kolejnych pięć zwycięstw na drodze do swojego czwartego tytułu kierowcy, z 23-punktowym buforem nad resztą pola. Godne uwagi sukcesy zespołu to między innymi historyczne wykończenie Toyoty 1-2-3-4 podczas Rajdu Safari w 1993 roku. W 1994 roku ST185 kontynuował swoją dominację w WRC, a Didier Auriol został pierwszym Francuzem, który zdobył tytuł kierowców, a Toyota wygrała drugie z rzędu mistrzostwo producentów. Toyota Celica GT-Four WRC ST185 zapisała się w historii jako doskonały zwycięzca.